Dlaczego warto mieć swoją markę w mediach społecznościowych?

Media społecznościowe to miejsce, w którym spędzamy najwięcej czasu. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter i wiele innych są naszymi podstawowymi narzędziami do zabawy, do przeglądania, sprawdzania wiadomości, komentowania, udostępniania, ale także do prowadzenia swojej własnej marki i działalności. Ty też prowadzisz swoje działania na platformach społecznościowych?

Czy warto mieć swoją markę w social media?

Jak najbardziej tak. Z mojego punktu widzenia, gdzie się tym interesuje i obserwuje działania niektórych osób to warto spróbować swoich sił na zgromadzenie społeczności. Warto się poświęcić i wyznaczyć chociaż jeden dzień na publikowanie postów, a na bieżąco robić stories czy uaktualniać nowości.

Im wcześniej zaczniesz tym szybciej osiągniesz cele. Na dzień dzisiejszy trudno jest się przebić. Nikt nie myślał, że social media się tak rozwiną i każdy będzie miał konto na danej platformie. Facebook miał dobrą strategię, żeby zgromadzić i zachęcić ludzi do założenia konta i po prostu, żeby każdy z nas tam już pozostał. Jak tą społeczność zgromadził, zachęcał do założenia swojego fanpage to później obciął zasięgi i wzbogaca się na reklamach. Czy tak miało być? Myślę, że taki był plan.

Strategia to też czynnik rozwojowy. Musisz dokładnie rozplanować działanie, próbować zachęcać ludzi do poznania Twojej marki. Czy to jest łatwe? Początkowo nie, dostajesz frustracji że nie wychodzi. Uwierz mi systematyczność robi swoje. Nie warto się poddawać.

Dla mnie ciężko było rozpocząć i przekonać się do systematycznego publikowania postów, nagrywania czy planowania. Stwierdziłam nie. Nie może tak być. Uznaje to, że jak bym nie publikowała tego co robię nikt by nie wiedział czym się zajmuje. Tak zaczęłam publikację postów, działania na instagramie, przekonałam się do rozwoju osobistego i oddaję maksymalnie siebie. Nie odpuszczam.

Dlatego Ciebie zachęcam do kontynuowania działań, spróbowania, kreowania swoich możliwości. Nie wierzę w to, że nie masz pomysłów na markę. Zacznij się przekonywać, a później powoli  zaczniesz zakochiwać się w media społecznościowe.

Marka, którą prowadzisz to Twój kontent. Ty piszesz posty, prowadzisz swoje działania krok po kroku. Jesteś swoim szefem. Pamiętaj o tym 😉

W czym mogę pomóc?