Zaprojektuj swoją nową ulotkę

Do pracy nad ulotką i jej wizualizacją, którą mamy w głowie warto rozpracować ją na kartce papieru. Rozrysować lub napisać ważne grafiki i teksty czy hasła reklamowe po to, żeby mieć coś do czego możesz się odnieść. Jeżeli masz kontakt z klientem i tworzysz coś dla niego, może Ci wysłać w formie korespondencyjnej np. e-mailem.

Klient koniecznie musi się określić co chce, ponieważ jest to konieczne do współpracy. Ważne jest, aby powiedział jakich kolorów używa, czcionek, na co zwrócić uwagę. O tym pisałam w artykule „Jak zaprojektować swoją własną specyfikację dla grafika lub drukarni?”

Stąd Twoja praca nie wyjdzie na marne. Jeśli robisz to dla samego siebie to tu o tyle masz wygodę, że wiesz co użyć, a czego nie. Myślę, że nie boisz się pokazywać i zrobiłeś dla siebie jeszcze jedną rzecz?

Przejdę do sedna „Jak zaprojektować ulotkę?”

Dobrze na pierwszy rzut oka rozpracować format ulotki oraz jakiego typu ma być. Czy na przykład składana na raz, w literkę U czy Z. Może być zwykła w formacie A6 jednostronna lub dwustronna. Warto mieć przygotowane materiały: teksty czy grafiki. Kolejną rzeczą jest utworzenie nowego dokumentu w programie graficznym. W ten sposób rozpoczynasz pracę nad swoją nową ulotką.

Dopracowanie szczegółów i ważnych elementów doprowadza do wizerunku Twojej firmy. Jeśli zaczynasz to możesz zainspirować się u innych stworzeniem oryginalnej dla siebie ulotki. Tylko pamiętaj nie kopiuj cudzych! Stwórz własne projekty.

Grafik to zawód bardzo powszechny szczególnie  w drukarniach. Bo kto by projektował tak wspaniałe reklamy?

Przykłady moich ulotek:

W czym mogę pomóc?